Merhaba blog dünyası! Ben dostum!

Tarihe not düşülsün! 2015 Temmuz, on üçüncü gün. Blog dünyasına adım attım! Heh iyi yaptın bi sen eksiktin demeyin! Siz bu satırları okumadan çok önce, ‘Blog iyi güzel, başkalarınınkini okurum ama kendim açsam hiç uğraşamam’ diyen bu zat; artık hem vakti hem söyleyecekleri bol olduğundan buralara geldi.

Peki ben kim miyim? Hayatının 28. yılında aşk uğruna gurbetçi olup İspanya’ya gelmiş, diyar diyar gezdikçe içi mutlulukla dolan, keşfettikçe yaşadığını anlayan, üretmekle arası iyi olan normal bir insanım. Bir de tatlı seylere bayılırım. Hem pişirmesini, hem yemesini. Öyle az rastlanır bir yeteneğim yok, hiçbirşeyde de mükemmelim diye iddia edemem. E kötü bişeyin yok mu diye sorarsanız, olmaz mı?! Ama siz onları ne yapacaksınız boş verin! Varsa içinizde az biraz İspanya merakı, tatlı aşkı ve dünya masalı; gelin benim gezegenime beraber gidelim!

Bir Cevap Yazın

